Boekarest dag 4; Het schijnt goed te gaan... - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Chris Bouman - WaarBenJij.nu Boekarest dag 4; Het schijnt goed te gaan... - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Chris Bouman - WaarBenJij.nu

Boekarest dag 4; Het schijnt goed te gaan...

Blijf op de hoogte en volg Chris

16 November 2012 | Roemenië, Boekarest

Een goede dag, helemaal in vergelijking met gisteren. Over werktijden op vrijdag, Roemeens/Turkse shoarma en parken in Boekarest.

De laatste werkdag van deze week was een goede, waar we al na een uur meer hadden gedaan dan gisteren de hele dag. Eerste vroegen we ons af om nog naar INHGA te gaan. Radu Gogu raadde ons dit af omdat ze daar maar tot 12.30 uur werken op vrijdag. De kaarten krijgen we dus maandag van Catalin.
Ik begon een format te maken voor het model en Madalina heeft veel gebeld met onze contactpersonen van de universiteit, INHGA en BDG. Uiteindelijk is het gelukt om een auto te regelen, helaas zorgt dit er wel voor dat we pas dinsdag naar Vaslui kunnen. We blijven tot vrijdag, dus we hebben maar 4 dagen om data te verzamelen. In mijn ogen een probleem, maar die mening wordt hier niet gedeeld.
Al met al veel gedaan en ook veel tips gekregen door mensen van het laboratorium. Romeo (een werknemer van het laboratorium) ging 's middags shoarma halen. Dat is wel heel anders dan in Nederland. Hier heb je aardappel, augurk en allerlei kruiden erbij. Echt superlekker!
Verder nodigde Stefan (een andere werknemer van het laboratorium) mij uit om een rondleiding door Boekarest te geven op zaterdag. Echt een topidee!
's Avonds ben ik samen met Madalina naar Tei (gebied waar wij wonen) gelopen door het park van Colentina. Echt heel mooi! Elk park heeft een meer en de kleurren van de bomen zijn echt heel mooi.

Toen ik thuis was, was Carlos bij een vriend. Ik ging een filmpje kijken (Stephan dankjewel daarvoor!) en daarna even skypen met mijn ouders. Deze vrijdagavond ging ik uitrusten en geen gekke dingen doen. Morgen ga ik immers heel veel lopen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Actief sinds 13 Nov. 2012
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 22785

Voorgaande reizen:

20 September 2016 - 14 December 2016

Internship IWRM Programme Rwanda

12 November 2012 - 31 December 2012

MARS project Vaslui

Landen bezocht: