Boekarest dag 8 en 9 ; Het zwarte gat - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Chris Bouman - WaarBenJij.nu Boekarest dag 8 en 9 ; Het zwarte gat - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Chris Bouman - WaarBenJij.nu

Boekarest dag 8 en 9 ; Het zwarte gat

Door: Chris Bouman

Blijf op de hoogte en volg Chris

24 November 2012 | Roemenië, Boekarest

Weer veilig terug uit Vaslui. Over het zwarte gat na een intensieve week.

We stonden om 6.15 uur op om naar Boekarest te gaan. De terugreis was korter dan de heenreis. Het leek alsof onze chauffeur achtervolgd werd ofso, want we waren in 4 uurtjes in Boekarest.

Dit was erg vroeg dus ik had tijd om kleren te wassen, de kamer een beetje op te ruimen en wat boodschappen te doen samen met Carlos. Hierna ben ik gaan slapen, ik had gemiddeld 4 uur per nacht geslapen deze week en ik voelde dat ik ziek aan het worden was. Voor de rest hierna niet veel meer gedaan en ook niet veel gegeten. Wel kan ik vertellen dat ik de dvd's van mijn broer Stephan me heel erg hebben geholpen. Ik heb seizoen 1 van de Killing en de volledige Lord of the Rings trilogie al gekeken.

De volgende dag kon ik eens lekker uitslapen en ik heb bij elkaar het klokje rond geslapen. Na een relaxed ontbijt ben ik kaarten en postzegels gaan kopen en nog een wandeling in het park gaan maken. Het was prima weer; niet zonnig, maar droog. Voor de rest gebeurd er dus geen zak, maar eigenlijk is dat wel prima. Voor even dan.

Morgen ga ik weer naar de internationale kerk. Hopelijk wordt dat net zo tof als vorige week. En hopelijk gaat Carlos ook weer mee...

Tags: zwarte gat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Actief sinds 13 Nov. 2012
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 22783

Voorgaande reizen:

20 September 2016 - 14 December 2016

Internship IWRM Programme Rwanda

12 November 2012 - 31 December 2012

MARS project Vaslui

Landen bezocht: